Naša priča
Već 125 godina, misija kompanije JOHNSON'S® je da kreira najnežnije proizvode na svetu. Proizvodi su toliko blagi da se mogu koristiti u svakom uzrastu i u svakoj fazi bebinog života. To je naš standard za nežno.
Ali, nežno nije samo u našim bočicama, već i u našem srcu.
U kompaniji JOHNSON'S®, verujemo u ogromnu moć transformacije nežnog u svetu.
Nežnosti prema našoj deci, prema njihovim snovima i ambicijama.
Nežnosti jednih prema drugima.
Nežnosti prema zemlji.
Nežnosti u načinu na koji koristimo reči, misli i dela.
Nežno znači bezbedno.
Nežno znači čisto.
Nežno znači samouvereno.
Nežno znači srećno.
To je razlog zbog čega je sve što pravimo, radimo i za šta se zalažemo nežno onoliko koliko vi želite da bude nežan svet.
Šta je potrebno posedovati da se bi se izabralo nežno: Naša obećanja
Nikad nećemo spuštati standarde
Koristićemo samo namenske sastojke
Bićemo otvoreni i iskreni
Mislićemo pre svega kao roditelj
Pomoći ćemo svetu da postane nežnije mesto
Moć mirisa
Odlučili smo da zadržimo parfem u našim proizvodima jer miris igra ključnu ulogu u srećnom, zdravom razvoju bebe. U saradnji sa svetskim vodećim parfemskim kućama kreirali smo svoje nove nežne mirise.
Smanjenje uticaja na životnu sredinu
U kompaniji JOHNSON'S® nastojimo da pažljivo izradimo svoje formule tako da budu blage po životnu sredinu jer želimo da stvorimo proizvode koji su najbolji za bebe i svet oko njih.
Pioniri u istraživanjima usmerenim na negu beba
Obavezali smo se da pružimo najbolje za bebe. Decenijama smo pioniri u istraživanjima kako bismo detaljno razumeli jedinstvene potrebe očiju, kože i kose beba. Ova nauka se nalazi u osnovi naših nežnih i blagih proizvoda koji zadovoljavaju ili prevazilaze vrhunske svetske regulatorne standarde.
Evo nekih od naših istraživanja u pogledu nege beba:
Vid
Bebine oči nastavljaju da se razvijaju nakon rođenja, zbog čega je vid poslednje čulo koje se u potpunosti razvije
Kontakt očima je od ključnog značaja za društveni razvoj
Novorođenče može da fokusira oči samo do udaljenosti od 20 do 30 centimetara (udaljenost do vašeg lica kada ga ljuljate ili hranite)
Bebe trepću 2 do 5 puta u minuti tako da su njihove oči podložnije iritaciji
Dodir
Fizički kontakt je bebina prva emocionalna veza i od ključnog je značaja za emocionalni i intelektualni razvoj
Koža je prva linija odbrane protiv toksina, iritanata i alergena
Bebina koža je do 30% tanja i osetljivija od kože odraslih
Hidratacija je ključ za jaku kožu bebe
Miris
Bebe su sposobne da mirišu pre nego što se rode
Ugodni i poznati mirisi poboljšavaju raspoloženje, smirenost i budnost
Miris majke može da zaustavi plač bebe
U jednoj studiji, bebe koje su kupane parfimisanom kupkom nakon kupanja su bile angažovanije sa svojom majkom 30% više nego bebe kupane neparfimisanom kupkom
San
Studije ukazuju na to da 20-30% beba doživi poremećaje u spavanju
Većina roditelja (76% u jednom izveštaju) izrazi želju da promeni neki aspekt spavanja svoje bebe
Postali smo partneri sa dr Džodi Mindel, vodećim stručnjakom za spavanje sa Sent Džozef Univerziteta i Dečije bolnice u Filadelfiji, kako bismo razvili Bedtime® rutinu u 3 koraka.
Pomozite svojoj bebi da zaspi brže i spava duže pomoću naše Bedtime® rutine u 3 koraka.